6 Temmuz 2014 Pazar

atina'dan alışılagelmemiş sokak gezinti sıçrakları*

*dikkat uzunn uzadıya foto yerleştirme bulunan yazıdır.

yahu, bayaaa oldu ben atina'ya gideli de döneli.. inanmassınız fotografları yeni aktardım :) oturup da size, baştan sona atina'yı ve yüksek yüksek tepelerdeki sütunları yazmayacağım tabiki :) zaten atina gezmesi yapacaksan, HER YER SÜTUN! bunu bil, özümse, sindir, geç :)

başlayalım bakalım kronolojjikasyondan;


yunan alfabesine alışmak başta zor ama sonra okumaya çalışmadan, sadece imgesel alıveriyosun :) daha önce de bahsetmiştim, en büyük sıkıntı elindeki harita ve sokak tabelalarının uyuşuklaşmazlığı :!


hadi devam edelim :)


bunu koymassam olmaz :) Parthenon'a çıktınız, yüce duygularla dolup taştınız; tanrılar tanrıçalar, vay!bea! boşuna değil ben de olsam, ben de tapardım'lar falan.. sona tozlu bir kedi ya da, bunun gibi şımarık bir güvercinle zamana dönüveriyosunuz :) bu arada hiiiiç bekleme, parthenondan foto falan koymucam :)


"the wife" ve sağdaki fotoda "MAKE TEA, NOT WAR" biraz daha incelerseniz, sol altta da "İf you like the walls, buy Tom a beer!" yazıyor :)


sokak arasında bu tarz uygulamalar görmek mümkün :) ufancıcık bir kilise, yıkamamışlar, ya da yıkmamışlar ama üstüne binayı da koymuşlar :)

birçok avrupa ülkesinde vardır herhalde, ama ben ilk defa gördüm.. SCOOTERISE üç tekerlekli scootercılık :) kiralayıp gezebiliyorsun felan felan ...








evet gelelim biralara, bi A amblemli adını okuyamadığım bira var, sanırım efes gibi bişi orda, bi de Mythos var, güzel Heineken'a benziyor tadı accık.. ya da bana öle geldi tasarımdan :) bişi... en sevdiğim nokta ise, bira istiyorsun su bardağı getiriyorlar! :) zaten pek özenirim, keyifli saçmalıklardan biri işte ...


bi de diyeceğim odur ki, mezarlığı gezmeden asla! muhteşem bi mezarlık, tabiki bizim kültürümüzde olmayan bir düzenleme, ağıt modeli.. ama çok enteresan, mümkünse pazar gidilmeli, çünkü mezarlık yaşıyor resmen, üstlerini cicli bicili giyinip, gayet şık bir şekilde, büyük şapkalar takmış kadınlar falan dolanıyor etrafta.. enteresan bir mekan..




elbetteki direngezi ve bugazbirharikadostum sticker'larımla ordaydım, bulayabildiğim kadar buladım :) şimdilik bu kadar diyelim.. çok fazla duvar, graffiti, streetart fotoları var elimde, bir dahaki post'a kalsın artıkın :)

yunanistan- atina gezmesinden kalma, turistik olmayan fotolar serisini izlediniz.. o zaman özlü bir sözle bitirelim.. gezmek güzel bişiiii, bişii bişiiii (olmadı, yazamadım :P)

Hiç yorum yok: